Alla inlägg den 31 augusti 2009

Av liten på jorden -stor i orden - 31 augusti 2009 22:17

Ja, jag har ju bara bloggat i några dagar, men ändå. Hur tar det fart lixom? Alla som bloggar o har så många läsare o kommentarer?
Jag var just inne o läste på ett gäng på "mest kommenterade bloggarna" här på bloggagratis, o inte tyckte jag det var så märkvärdigt eller speciellt som de skrev om? Mest vardagen i allmänhet, o det ska jag väl tacka för , för det kommer ju bli mest vardagstankar även i denna! Tihi.
Idag känner jag att jag inte har nån som alls fantasi. Ojdå, inte hade jag det grammatiska rätt heller nu va ?? haha.
Skulle vilja två saker: Lära mig mer om hur man lägger in såna där fiffiga bakgrunder, fiffiga bild-rubriker o sen vill jag ha en riktigt bra mobil med superkamera!
jaja, det kommer ju en jul framöver, man får väl önska sig av tomten.
Nähä, fanns inte han... Nä ok, får väl spara då, för det är jag ju toppenbra på, not!
Oj va trött jag blev nu efter allt svammel, ska nog gå o knyta mig fakktiskt. O hoppas på att sonen kommer in o lägger sig hos mig inatt, det var länge sen nu (nåja nån vecka sen, men är man van vid oftare så är det länge sen) tycker det är sååå mysigt. Natti natt, o är det NÅN som läser det här så får ni så gärna göra ett avtryck här, ingen blir gladare än jag, hehe.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards