Direktlänk till inlägg 9 september 2009

Fotbolls-glutteri, tvättstugan o softa i soffan o läsa om webbdesign!

Av liten på jorden -stor i orden - 9 september 2009 19:14

Ja mycket mer på samma gång är nog svårt att hänga med i, tehe!
E barnfritt här hemma idag, så det är en softtar-kväll !! O ändå får jag lika dåligt samvete jämt att jag inte gör nåt vettigare då, som att städa... Men va fasen, städade lite i söndags, o jag tvättar ju i alla fall, det är ju lite poäng va ?? Skrattande Nä, tillåter mig snällt att sitta här ett tag! Sen ska jag hoppa upp på crosstrainern o svettas lite, innan jag ramlar ner i soffan igen o tittar på Idol!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av liten på jorden -stor i orden - 11 september 2009 21:41

Jag kan tänka mig att jag satt för ett år sen och undrade det samma som jag gör nu. Så tänker jag rätt ofta. O för ett år sen undrade jag om jag skulle ta steget ifrån pappan till mina barn. O hur livet i sånt fall skulle se ut, var jag skulle bo, hu...

Av liten på jorden -stor i orden - 11 september 2009 19:14

Hahaha, idag när jag va ute o gick på stan på lunchen, o var på väg tillbaka, så åkte en bil förbi mig, vars förare o jag fick värsta ögonkontakten, lite så där lagom mysigt med lite bekrfäftelse. Jag var på strålande humör redan innan, o det var li...

Av liten på jorden -stor i orden - 11 september 2009 18:02

Måste bara få dela med mig lite av känslan.... Det är fredag, jag håller på med gooood mat (kyckling, örter, soltorkade tomater, grädde) o barnen leker FINT i sina rum, man bara hör de pratar för sig själva o donar o grejar. Alla dagar är ju långt i...

Av liten på jorden -stor i orden - 10 september 2009 22:01

Man ska skryta om sig själv ibland har jag hört, så det ska jag göra nu! Jag är.... en glad skit omtänksam social kompetent snäll mysig mamma jag e  bäst.... jag är bra! jag är ärlig! jag är stolt över mig själv jag är tillfred...

Av liten på jorden -stor i orden - 10 september 2009 21:51

Jag tycker verkligen IDOL är suuuuuperroligt att titta på, o andra musikprogram oxå. Trots att jag inte har tillstymmelse till musiköra. Det är helt fantastiskt. Jag kan sitta o le o tycka att personen sjunger fantastiskt, o då börjar Bagge, Laila o ...

Ovido - Quiz & Flashcards