Alla inlägg den 6 september 2009

Av liten på jorden -stor i orden - 6 september 2009 19:39

 Har varit o käkat hos exxet oxå. Det var trevligt o gott. Fick lax :-) Jag  vet inte, men det känns som det är nåt i luften... Kan itne sätta ord på det, men det känns annorlunda. Vet fortfarande inte vad jag önskar eller vill. Men det känns lite spännande, o det känns som kramarna e rätt långa... ;-) O sen när jag åkt därifrån kom jag på efter ett tag att jag inte visste om ungarna duschat i helgen, så jag ringde upp o fråga, o då sa han att de inte hade det men att han hade gjort det idag, men de var ju bara för att jag skulle komma dit, sa han o skratta lite. Hmmmmmmm.... Vet inte, men med tanke på våra vändor hit o dit med att han ville ha tillbaka mig o jag ville ha tillbaka honom, så känns det ju som man bör ligga lågt med att råka säga nåt "för bra" för att slippa missförstånd, så därför tycker jag inte han borde sagt så, bara sådär. Det kändes helt ärligt lite som en "flirt-grej"
Men ja vet inte! O jag låter det vara, det visar sig helt enkelt.


Det gungar det gungar .....
Jag e sååå yr i huvudet idag, det verkligen snurrar när jag reser mig...

Nog för jag varit ute på havet i helgen, men tycker det borde ge sig nu, undrar om det ens har med det att göra. Det är riktgit obehagligt...
Jaja, det går väl över.

Av liten på jorden -stor i orden - 6 september 2009 12:53

Sitter nästintill halvnaken i soffan, varit ute o gått o slängde av mig de flesta trasorna när jag klev innanför dörren i min sjukt varma lägenhet.
Nu har svetten avtagit o antagligen åkt in i huden igen, så nu känner man sig sådär lagom fräsig.
Men ack så stolt !!! ÅÅ det är så skönt när man  varit duktig med motionen. O det börjar suga i tarmen så jag ska ta mig nån salt lätt lunch, kan inte hålla mig till middagen  vid 17, då fullkomligen döööör jag ju!

Sen e de dax för en dusch o ta tag i livet denna söndag. Vad det nu ska innebära ?? Kanske göra en 92-årig farmor lycklig över ett besök. ?? 

See ya

Av liten på jorden -stor i orden - 6 september 2009 12:50

Tack för att jag finns!
Tack för att jag har en helt ok lägenhet som jag trivs i!
Tack för att jag har ett jobb att gå till !
Tack för att jag har två friska och fantastiska barn som jag älskar!
Tack för att mina barn älskar mig!
Tack för att jag har många fina vänner!
Tack för att jag har en superkontakt med hela min familj.
Tack för att solen skiner idag.
Tack för att jag är frisk!
Tack för livet !!

Av liten på jorden -stor i orden - 6 september 2009 12:47

Förra söndan bjöd han in sig på middag hos mig...
Idag ringde jag o fråga om jag kunde hämta barnen redan vid 16 (brukar ta det senare på söndagen) Han undrade varför o jag sa att jag längta efter dem o  ville äta med dem.
Men då sa han att jag kunde komma o käka med dem.

Så jag ska dit sen.
Mina tankar virvlar, varför denna vändning? Vi har inte umgåtts på flera månader, o nu plötsligt så ska vi äta middag ihop två gånger på en vecka... Antingen är det bara att han känner att det är ok känslomässigt att nu börja umgås, att han inte tycker det är jobbigt längre, för att HAN KOMMIT ÖVER MIG. Eller oxå är det tvärtom, att han vill känna efter om det finns några känslor, om det är värt att göra ett nytt försök.
Om jag ska va ärlig vet jag inte vilket av det jag hoppas på.

Av liten på jorden -stor i orden - 6 september 2009 09:53

Var finns dem ???
Varför är de så få ??
Går man på stan, eller ut på krogen eller var som helst, så ser man ju betydligt mycket mer snygga tjejer än killar. Ser man en riktig goding är det ju kors i taket, de växer sannerligen inte på träd!
Eller är det för att de måste va "naturligt snygga" ?? Att de inte kan gömma sig bakom smink ??
Där har man ju tur, jag är sannerligen ingen naturlig snygging, haha, så tacka sminket !! (så blir det i alla fall lite bättre) ;-)

Av liten på jorden -stor i orden - 6 september 2009 09:50

Skrev ett inlägg förra veckan att jag kommit på att jag trivs rätt bra att va själv. O det gör jag, men det finns en dag i veckan som faktiskt e rätt rutten att va själv på. O det är dagen idag. SÖÖÖNDAG.
Det skulle vart betydligt mysigare att slå upp sina blå, vända sig mot en varm mans-kropp o bara va.... O ha nån att planera dagen med...
Ja söndagar kan va lite ångest faktiskt....
Men jag e asnöjd med helgen som varit, som singel! Varit på kryssning o haft såååå grymt kul. Då får man ta lite ångestkänlsa idag, helt ok :-)

Av liten på jorden -stor i orden - 6 september 2009 09:46

Sitter o softar i soffan o glor på morron-tv.
De pratade just om droger, nån ung tjej som bara skulle prova - blev en överdos o hon dog! Hemskt hemskt.
Tänk att det kan va så lätt.
För mig är det dock helt ofattbart hur man över huvud taget just VÅGAR. Men det är säkert lätt när man e yngre o folk tycker man ska testa. Jag ska väl bara va glad att ingen just frågade mig när jag var ung o lättpåverkad av andra!! Det som oxå e så sjukt är ju att det verkar va så lätt att få tag på droger idag. O att det finns droger som inte klassas som narkotika, men som e livsfarliga !!! Usch, hemska värld !

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards