Alla inlägg den 8 september 2009

Av liten på jorden -stor i orden - 8 september 2009 22:27

Tro´t eller ej, men det räcker med att sjunga "BLINKA LILLA STJÄRNA DÄR" ....

.......

......

......

medans du tvättar händerna!
Japp så sägs det tydligen! Inte direkt att du slipper fluensan, men det ska göra lika stor verkan att tvätta händerna ca 20 sek (o så lång tid har nåt Einstein räknat ut att det tar att sjunga blinka lilla...) med tvål o vatten, istället för att alla ska använda handsprit !
Kanske för att det tagit slut ???

Av liten på jorden -stor i orden - 8 september 2009 22:09

Tar nog ett litet tag att komma in i denna nya sida, som tur är har jag ju inte direkt hunnit vänja mig vid den gamla eftersom jag e nykomling ändå Flört Men bara en sak som dessa smajlisar har jag saknat, det gör ett inlägg roligare att läsa när man kan tyda vilket sinnes-lag man är i.

Hade verkligen bestämt mig för att crosstraina ikväll, tänkte lägga lilltjejen som vanligt vid 19, o sen brukar stora killen titta lite på tv o äta lite i soffan, så då hade jag tänkt o ställa mig där.... Näääähä. Kunde jag glömma, hade en dam som absolut inte ville sova, hon var fullkomligen hysterisk ! Så hon somna t.o.m efter storis, så då var jag såååå nära att lixom skylla på att det var lite för sent att träna Obestämd, men sen tog jag mig i kragen o hoppa upp, o stog o underhölls till IDOL.
I lööööööööv IDOL, det är verklgien ett program för mig, tihi.
Så nu e jag nytränad o nyduschad o nystolt !!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards